دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد

ثبت ۲۰ هزار شکایت ماهانه از کسب و کار‌های اینترنتی

به گفته معاون اجتماعی قوه قضاییه ماهانه ۲۰ هزار شکایت از کسب و کار‌های اینترنتی ثبت می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 14
کد خبر: ۱۲۶۲۳۶

به گزارش راهبرد معاصر معاون اجتماعی قوه قضاییه گفت: هر ماه به طور میانگین مصرف‌کنندگان از فضای کسب و کار‌های اینترنتی ۲۰ هزار شکایت را ثبت می‌کنند.
جهانگیر گفت: این شکایت‌ها عمدتا در زمینه‌هایی مانند گرانفروشی، فروش جنس تقلبی یا تفاوت جنس سفارش داده‌شده با جنس تحویل گرفته‌ شده هستند.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه، حجم شكايت از کسب و کارهای اینترنتی در حال توسعه است و برای مقابله با آن درگاه یکپارچه‌ای راه‌اندازی شد تا با داوری جمعی این شکایت‌ها بررسی شود./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار